Stavy objednávek a sledování zásilky
Neregistrovaní zákazníciNeregistrování zákazníci jsou o stavech svých objednávek informování pouze prostřednictvím automatických e-mailových zpráv, které jsou zasílány na e-mailové adresy, které uvedli při objednání zboží.
Registrování zákazníci
Stejně jako u neregistrovaných zákazníků je registrovaný zákazník informován o stavu svých objednávek prostřednictvím informačních e-mailů. Navíc má však možnosti přihlásit se ke svému účtu, který mu byl založen při úspěšné registraci a zde taktéž sledovat stavy svých objednávek. Kromě toho je možné si zobrazit historicky všechny objednávky, které doposud přes náš e-shop vytvořil, včetně faktur, které mu byly zaslány. Samozřejmostí je možnost změny registračních údajů, jako je fakturační a dodací adresa, změna hesla, atd.
Stavy objednávek
- Přijetí objednávky - informace o přijetí objednávky pod daným číslem (např. es1001139), které je důležité při komunikaci se zákaznickým servisem
- Zpracování objednávky - informace o zpracování Vaší objednávky s bližšími informacemi o dostupnosti Vámi objednaných produktů
- Expedice objednávky - informace o vyexpedování Vámi objednaného zboží, včetně informace o čísle balíku a odkazu na sledování Vaší zásilky.